FNV houdt mysterieshoppers in de gaten

Mysterieshopping wordt binnen de detailhandel steeds meer gebruikt als controle- en sturingsinstrument om de winkel en het winkelpersoneel te toetsen. “Als mystery shoppen wordt gebruikt om iemands functioneren te evalueren is dat prima, maar bij ons zijn meldingen binnengekomen dat supermarkten het als een manier zien om van ouder personeel af te komen. Zo plegen deze mystery guests diefstal en worden werknemers berispt als zij hier niets van merken. Zo wordt een heel dossier van een werknemer opgebouwd”, aldus Marco van Moort, woordvoerder van FNV Bondgenoten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!