Limburgs bier valt verkeerd in Australië

De Limburgse bierbrouwer Alfa heeft in Australië een nieuw bier op de markt gebracht met de Shag. De slogan van de reclamecampagne luidt ‘Fancy a shag?’ Vrij vertaald betekent dit ‘Zin in een nummertje?’ De Australische minister Grant McBride wil dit biertje nu gaan verbieden. “Onverantwoord en schaamteloos om een verband te leggen tussen seks en bier. Dit product spoort jonge mensen aan tot roekeloos gedrag via aan seks gerelateerde advertenties”, aldus de minister. De Australische distribiteur The Kollaras Group is verbaasd over de commotie. “Het bier is genoemd naar een shag, een vogel, die ook op het label te zien is”, aldus een woordvoerder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!