Batavia Stad wint NRW Marketingprijs
Gepubliceerd op 18 april 2011 om 00:00
Het juryrapport voor Batavia Stad, opgesteld door juryvoorzitter Jacques Sinke, noemt het jaarplan een voorbeeld voor de gehele Nederlandse winkelcentrum sector. “In het Jaarplan 2009/2010 is gekozen voor een strategie waarbij de marketing verder is toegespitst op de wensen van de individuele klant. Centraal staat het customer loyalty programma B MEMBER. Het daaraan gekoppelde spaarprogramma heeft een omzetversterkende werking en stimuleert herhaalbezoek.”
Vleuterweide wordt door de vakjury voor de jaarprijs, met als voorzitter Ron Cijs, directeur van PlusPoint, ‘multifunctioneel genoemd’. “De gevarieerde architectuur, de aanwezige horeca en de ligging aan het water, waar een gevoel van de kades van Marseille werd gecreëerd, geeft een stadse allure aan het centrum. Consumenten voelen zich vertrouwd en waarderen de mix van dagelijkse boodschappen, shoppen en horeca.”
Reacties 0