Nieuw winkelconcept Mood over Market

Het nieuwe winkelconcept Mood over Market opent donderdag haar deuren op de Amsterdamse Overtoom. Het concept is een creatieve vertaling van de reguliere markt en bestaat uit shop-in-shops van verschillende A-merken. Tevens zijn er unieke lifestyle brands te vinden, die nauwelijks in Nederland te verkrijgen zijn.

Het concept, opgezet door Edo van den Hoed en Jeffrey Sterken van 1000 Bommen&Granaten, moet de samenwerkende partners uitdagen hun creativiteit volledig de vrijheid te geven. “We brengen oude en leegstaande panden weer tot leven”, aldus de oprichters.

Klanten kunnen bij Mood over Market onder andere terecht voor kleding van het ecofashion merk BrandMission en de erotische couture van Pleasurements. Ook creative producer Black Pepper werkt mee aan het concept. Het platform is geopend van maandag tot en met zaterdag van 11 tot 19 uur.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!