Dirk-mobiel voor AH filialen om prijzen te vergelijken

Gisteren heeft superdiscounter Dirk van de Broek een nieuw wapen in de prijzenoorlog ingezet. Een omgebouwde SRV-wagen ‘Dirk kassamobiel’ stond de gehele dag voor de AH vestiging in Zaandam, de thuishaven van AH. Klanten die met hun boodschappen de Albert Heijn uitkwamen, konden de prijs van de door hen gekochte merkartikelen vergelijken met de A-merkprijzen bij Dirk. Dirk is van plan de komende periode op diverse plaatsen onaangekondigd de opvallend rode Dirk-mobiel te parkeren. ” Je betaalt bij ons minder voor dezelfde boodschappen. De prijzenkennis van consumenten is abominabel slecht door de invoering van de euro. We staan onaankondigd bij de concurrentie voor de deur. Zie het maar als ludiek actie, als echte Amsterdamse humor”, zegt Dirk van den Broek jr.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!