C&A wil inspireren via Facebook

C&A gaat via Facebook in gesprek met fans en wil het sociale netwerk gebruiken voor kledingtips en trends. Bezoekers van de fanpage worden begroet op een persoonlijke welkomsttab.

De kledingketen introduceert voor haar fans speciale Facebook-acties. De eerste actie was een winactie met K3 die werd ondersteund via een Like-ad campagne.

Met het gebruik van social media zet de formule in op merkactivatie. De fanpage is onderdeel van een brede social media-strategie waarbij Nederland testmarkt is voor C&A Europa.

Voor haar social mediastrategie wordt C&A bijgestaan door Social Embassy.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!