Minder reclamefolders door gerichte marketing

Er vielen afgelopen jaar minder reclamefolders op de Nederlandse deurmat. Het aantal nam af van 11,9 miljard stuks in 2009 tot 11,7 miljard in 2010. Dat is een afname van 1,7 procent, berekende de Dutch Dialogue Marketing Association (DDMA).

De afname heeft te maken met het feit dat bedrijven hun folders tegenwoordig veel gerichter versturen, stelt DDMA. Het volume neemt daardoor af, wel verschijnen er volgens de organisatie meer verschillende titels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!