Europese flagshipstore voor M&M’s

Snoepmerk M&M’s heeft een flagshipstore in Londen geopend. De eerste Europese M&M’s winkel is daarmee een feit. Als de winkel succesvol blijkt, wil het merk ook in de rest van Europa een poging wagen.

Verwacht wordt dat jaarlijks zo’n vier tot vijf miljoen bezoekers de winkel zullen bezoeken. De flagshipstore is namelijk niet alleen bedoeld als winkel, maar ook als toeristische attractie. Zo heeft de winkel een muur van chocolade, met een beeldscherm waarop commercials te zien zijn. Verder zijn er vooral veel aan M&M's gerelateerde souvenirs te koop, waaronder kleding, huishoudelijke producten, sieraden, bedlinnen en een volledig uit M&M's gemaakte Britse vlag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!