ASOS boekt succes met lokale webshops
Gepubliceerd op 14 juli 2011 om 00:00
"Het succes van ASOS is begonnen bij onze mogelijkheid de consument continu te betrekken bij de groei via producten, service en technologie", aldus David N Williams van ASOS. "Wij zijn meer dan een webshop; wij zijn een 'fashion destination'. Wanneer we ook internationaal groeien, wordt het cruciaal relevante en toegankelijke informatie te hebben, die onze teams de juiste beslissingen laat maken wat betreft marketingcampagnes, verbeteringen van de websites en natuurlijk de inhoud."
Met behulp van speciale programma's van het bedrijf Webtrends kan ASOS nu heel gemakkelijk de interactie tussen verschillende eigen sites analyseren en zien welke campagnes en online strategieën het beste aanslaan. "De technologieën van Webtrends helpen ons deze informatie te leveren, wat past bij ons bedrijf en onze ambitieuze groeiplannen", aldus Williams. ASOS wil later dit jaar webshops openen in Australië, Spanje en Italië.
Reacties 0