'Helft retailers investeert in technologie'

Bijna de helft van de retailers wil het komende jaar investeren in technologie. Dat blijkt uit een enquête van KPMG LLP, onder honderd besturen. Veel bedrijven hebben geld over en willen met technische instrumenten hun cijfers analyseren en hun groei, uitbreiding en planning verbeteren.

“Analisten geven aan dat het goed is om in alle online data te duiken en ze op een goede manier te gebruiken”, aldus Mark Larson van KPMG. Volgens hem is het goed om het gedrag van de klant te bestuderen en daar op in te spelen. “We moeten begrijpen wat voor hen waarde heeft en wat ze willen gaan kopen.”

Volgens de cijfers zijn de meeste retailers terughoudend met hun optimisme en verwachten ze geen grote groei in de economie. “De portemonnee van de consument gaat niet groeien, dus het wordt een spel om meer uit die portemonnee te halen dan nu”, aldus Larson.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!