The Body Cover Group gaat zelf de webwinkels runnen die dit najaar worden gelanceerd voor zijn eigen merken. Dat schijft Twinkle Magazine op zijn site. De online shops voor After Eden, Boobs & Blommers en Nickey Nobel moeten volgend jaar samen 150 duizend producten gaan verkopen.
“De webshops bieden ons de gelegenheid complete collecties te presenteren, dus de basismode en wat we de highlights noemen”, aldus directeur Willem van Helden. Momenteel worden de merken van het bedrijf onder meer via de Bijenkorf, V&D en Wehkamp.nl verkocht.
In de webshops van het modebedrijf zullen de adviesprijzen voor de producten gaan gelden. “We zullen in de webwinkels ook verwijzen naar erkende verooppunten elder op het web. Daar kunnen de prijzen inderdaad lager liggen op momenten”, aldus Van Helden.
De online shops worden ontwikkeld door Xsarus E-development & Consulting, wat onlangs Tamika.nl opleverde voor Drogisterij.net.
The Body Cover Group lanceert eigen webshops
Gepubliceerd op 19 juli 2011 om 00:00
Reacties 0