Ahold US geeft lokale ondernemers kans

De Amerikaanse tak van Ahold is aan het zoeken naar nieuwe mogelijkheden met lokale leveranciers. De retailer organiseerde zijn eerste Business Opportunity Fair, waarbij bedrijven hun producten konden laten bekijken door teams van Ahold en kans maakten aan het assortiment te worden toegevoegd, zo schrijft Kantar Retailiq.

De beurs ligt in het verlengde van de ‘Local Route’ campagne van Ahold, waarbij tips worden gegeven over productkeuze en de juiste manier van bewaren. In totaal kwamen honderdveertig Amerikaanse bedrijven op de ‘fair’ af. Producten die zijn goedgekeurd zullen worden verkocht bij 750 verschillende locaties van de retailer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!