Het Amerikaanse sportmerk Under Armour heeft de look van haar eerste Europese outletstore laten ontwikkelen door designbureau Storeage. Voor de uitstraling van de winkel, die in Madrid haar deuren opende, vond het bureau naar eigen zeggen 'een balans tussen de technisch voortuistrevende producten van Under Armour en het intense imago van het sportmerk'.
Het filiaal, met een oppervlakte van tweehonderd vierkante meter, bevindt zich in het outletcentrum ‘Factory’ in Madrid. “De winkel ademt kracht uit en heeft de uitstraling van een pakhuis. Tegelijkertijd geven de heldere lijnen en gladde styling een Europees gevoel van verfijning”, aldus Storeage in een persbericht. Om het innovatieve karakter van Under Armour te versterken, worden de nieuwste advertenties en commercials op een muur geprojecteerd en zijn atletische filmbeelden te zien.
Under Armour ontwikkelt en verkoopt sportkleding, -schoenen en -accessoires voor mannen, vrouwen en kinderen. De producten van het fashionmerk zijn ook online te bestellen.
Storeage ontwerpt outlet Under Armour
Gepubliceerd op 21 juli 2011 om 00:00
Reacties 0