Kijkshop sleutelt aan formule
Gepubliceerd op 21 juli 2011 om 00:00
De nieuwe look van Kijkshop begint buiten, met een open etalage die naast productpresentatie een doorkijkje in de winkel geeft, aldus Kijkshop. De winkel is verdeeld in vier werelden met ieder een eigen kleur. De werelden Media & Bellen, Vrij & Actief, Koken & Wonen en Mooi & Verzorgd liggen aan een 'catwalk' en worden met plafondcirkels aangegeven. De vitrines zijn voorzien van ledverlichting. Op de catwalk, die van de ingang direct naar de kassa leidt, staan open schappen met productaanbiedingen. Internetzuilen bieden de klanten de mogelijkheid om via vier touchscreens productinformatie op te vragen en artikelen te bestellen vanuit het internet only-assortiment.
“Consumentenonderzoek bevestigde dat juist de vitrines het onderscheidende element zijn in de competitieve retailmarkt", aldus COO Frank Pruijn. "Consumenten vinden het prettig om ongestoord en ongedwongen hun keuze te maken. Samen met Jos de Vries The Retail Company hebben we ons vitrineconcept klaargestoomd voor de toekomst. We mikken met dit concept dan ook op een omzetstijging van vijftien procent.”
Kijk voor foto's van het vernieuwde Kijkshop concept op Retail in Beeld.
Reacties 0