De afgelopen jaren waren voor bodyfashiongigant Hunkemöller een aaneenschakeling van vernieuwingen en make overs. Tijdens de Amsterdam International Fashion Week liet de retailer wederom een nieuw gezicht zien.Dat schrijft Textilia op haar site.
“Wij zijn marktleider in Nederland en we zijn continu bezig met innovatie en merkbeleving om deze positie te behouden”, aldus Siska Draijer, pr manager bij Hunkemöller. Volgens haar heeft iedere show sowieso een nieuwe uitstraling en sfeer, omdat er telkens een andere styling direction aan het werk is geweest. “Bovendien zit er veel verschil tussen het tonen van zomer- en wintercollecties. De spring/summer shows zijn vrolijker en kleurrijker.”
De nieuwste show deed kenners, door de uitdagende choreografie en ontwerpen, denken aan de uitstraling van de Amerikaanse gigant Victoria’s Secret. Volgens Draijer is de aanpak van beide bedrijven echter totaal verschillend. “Zij hanteren een soort van take-it or leave-it mentaliteit en bieden een vrij basic collectie. Wij bieden een veel breder assortiment van basics tot sexy en glamorous lingerie en een breed assortiment in maten. Daarmee passen wij ons dus meer aan aan de wensen van onze klanten”, aldus Draijer.
Collectie Hunkemöller toont nieuw gezicht
Gepubliceerd op 17 augustus 2011 om 00:00
Reacties 0