Center Parcs klant bij Lost Boys

Center Parcs heeft voor haar online uitingen Lost Boys als interactief communicatiebureau gekozen. Inmiddels zijn de eerste online campagnes Super Summer en Business or Pleasure gelanceerd. Begin april benaderde Center Parcs een aantal internetbureaus voor een uitgebreide pitch ronde. Het bedrijf koos uiteindelijk voor Lost Boys door ‘de aansprekende designs, visie en professionaliteit van het team’. Inmiddels is de virale business campagne Business or Pleasure gelanceerd, plus de campagne Super Summer voor de consumentenmarkt. De relaunch van de site van het vakantiepark moet spoedig volgen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!