Levi’s opent pop-up store

Levi's opende afgelopen woensdagavond een pop-up store in Amsterdam. De tijdelijke winkel is onderdeel van de internationale damescampagne ‘Jeans for Us’. Hierbij promoot het merk de Levi’s Curve ID: een jeans waarbij de maatvoering niet is gebaseerd op confectiemaat, maar op de verhouding tussen taille, heupen en billen.

Ook grijpt het Amerikaanse modemerk de pop-up store aan om consumenten een voorproefje te geven van de nieuwe twee verdiepingen tellende denimstore die Levi’s in november in onze hoofdstad opent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!