Flinke groei voor modemerk Supertrash

Om Supertrash, het modemerk dat Olcay Gülsen twee jaar geleden definitief overnam van oprichter Ava Riley, kan niemand meer heen. Supertrash lanceerde vorig jaar een franchiseformule en inmiddels telt Nederland negen Supertrash-vestigingen. De formule opent volgende week nummer tien in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat. In 2012 zal er een Supertrash-winkel met kinderkleding aan dit rijtje worden toegevoegd.

Ook is Gülsen druk bezig met de lancering van het eerste Supertrash-parfum en het ontwikkelen van een lingerielijn. Voor advertenties was in eerste instantie niet genoeg geld, maar Supertrash heeft inmiddels zoveel succes dat Gülsen een grote reclamecampagne niet meer nodig vindt.

Het modemerk heeft nu zestienhonderd verkooppunten in 24 landen, die gezamenlijk een jaaromzet van 24 miljoen euro genereren. Supertrash, dat zich wil profileren als uitdagend, supervrouwelijk en niet al te prijzig, is vooral geliefd bij vrouwen van begin dertig.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!