AH heeft vertrouwen in Belgische klanten

Albert Heijn denkt eind 2012 wekelijks zo’n 250 duizend klanten te mogen verwelkomen in zijn Belgische vestigingen. Dat zegt Corné Mulders, general manager AH België in het Belgische vakblad Super Magazine.

Deze verwachtingen komen voort uit het aantal Belgische klanten in de vestiging in Brasschaat. De winkel zou 95 procent van de omzet aan Vlaamse klanten te danken hebben. “De meeste klanten zijn dus Vlamingen en dat blijkt ook uit de 18 duizend nieuwe loyalty-kaarten die we in Brasschaat al hebben uitgereikt aan zowel omwonenden als klanten uit de brede Antwerpse regio."

Volgend jaar opent de supermarktketen acht nieuwe vestigingen in België. Albert Heijn zal na Brasschaat en Stabroek nog één vestiging openen in de regio Antwerpen. Die komt waarschijnlijk te staan op het Hessenplein in het centrum van Antwerpen. Belgische media verwachten dat de keten ook Lommel en Roeselare aan zal doen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!