Valk Software, dat kassa- en backoffice software ontwikkelt, heeft voor zijn klantenservice het ITO-certificaat ontvangen. ITO is het erkende en onafhankelijke keurmerk voor telefonische dienstverlening in Nederland.
Retailers kunnen bij storingen en ondersteuning van hun automatiseringssysteem de klantenservice van Valk Software bellen. Door de toetsing van ITO is de klantenservice structureel verbeterd. Victor Godthelp, manager klantenservice en consultancy bij Valk Software: “De responstijd, oplossingsgerichtheid en inhoudelijke deskundigheid van de klantenservicemedewerkers zijn sterk gegroeid”.
Valk Software zal nog drie keer een bezoek van ITO kunnen verwachten. “De auditors van ITO stellen niet alleen kritische vragen, maar inspireren onze medewerkers ook met concrete ideeën om het beter te doen”, aldus Godthelp. “Nu de klantenservice geprofessionaliseerd is, kunnen we retailers optimaal ondersteunen”.
ITO-certificaat voor Valk Software
Gepubliceerd op 19 december 2011 om 00:00
Reacties 0