Like RetailTrends en maak kans op boek 'Get social'

Social media wordt steeds belangrijker in het dagelijks leven van zowel consumenten als retailers. Consumenten winkelen op internet en delen gedachten over hun aankopen met vrienden op netwerksites als Facebook en Twitter. Retailers gebruiken social media onder meer voor interactie met klanten of om reclame te maken voor hun producten. Maar hoe werken al die verschillende social media nou precies? 

Like RetailTrends op Facebook en maak kans op een exemplaar van het boek ‘Get Social’ van Jeanet Bathoorn. Ga naar onze Facebookpagina en klik op de like-button. De winnaars worden bekendgemaakt op dinsdag 27 december.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!