Webwinkel Vakdagen focust op breed publiek

Vakbeurs de Webwinkel Vakdagen heeft tijdens de zesde editie op 25 en 26 januari ruim zeventig lezingen en praktische workshops geprogrammeerd. Met lezingen en workshops van onder andere Jan des Bouvrie, Thuisbezorgd.nl en Wehkamp focust de organisatie op een breed publiek.

Interieurdesigner Jan des Bouvrie zal in een lezing de ontwikkelingen in de woonbranche schetsen, waarbij met name ingegaan wordt op de reden waarom het openen van een Jan des Bouvrie-webshop een logische volgende stap was. Ook internationalisering van internetbedrijven staat op de agenda. Jitse Green, ceo van eten-bestelsite Thuisbezorgd.nl, licht de do’s en don’ts bij het uitrollen van online initiatieven in het buitenland toe. De ontwikkelingen rondom m-commerce worden tevens voor het voetlicht gebracht. Zo zal Alexander van Slooten, manager internet marketing bij Wehkamp, de mobiele strategie van pionier Wehkamp.nl uit de doeken doen.

Naast de lezingen en workshops kunnen bezoekers advies krijgen van ruim tweehonderd e-commerce leveranciers over online strategieën. Geïnteresseerden worden bovendien op de hoogte gesteld van de laatste ontwikkelingen op het gebied van verkoopmogelijkheden op internet. 

De Webwinkel Vakdagen zijn gratis te bezoeken na aanmelding via deze link.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!