Meeste Britten kopen wel eens producten naar aanleiding van outdoor reclame

Billboards en vervoersreclame zijn efficiente media om consumenten buitenshuis te bereiken. 54% van alle consumenten heeft wel eens producten gekocht waarvoor zij buitenshuis reclame hadden gezien. Dit blijkt uit onderzoek van het Britse TGI. 61% geeft aan buitenshuis meer geinteresseerd te zijn in het kopen van producten dan thuis.Dat dagelijkse reizigers een interessante doelgroep zijn blijkt uit de volgende cijfers. Consumenten die dagelijks van en naar hun werk reizen merken 37% vaker reclame op bushokjes op dan de gemiddelde consument. Voor kleine billboards is dat 48%, voor reclame in bussen 113%, voor reclame op bussen 23%, voor telefoonhokjes 108%, voor grote posters en billboards langs de weg of op gebouwen 20%, voor reclame in taxi`s 77%, voor reclame op taxi`s 114%, voor reclame op luchthavens 65%, voor reclame in metrostations 559% en in die treinstations 194%. Reclame in bioscopen, cafe`s, bars, coffeeshops en gezondheidscentra wordt 137% vaker opgemerkt door reizigers onderweg naar en van hun werk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!