Alsnog boete voor T-Mobile

Telecomprovider T-Mobile moet een boete van dertigduizend euro betalen voor onduidelijke tariefmelding aan mobiele prepaidklanten. T-Mobile kreeg de boete eind 2009 opgelegd door toezichthouder OPTA. Het telecombedrijf ging in beroep tegen de boete, maar de rechter oordeelde echter dat deze terecht is. T-Mobile ziet af van hoger beroep.

OPTA gaf T-Mobile een geldstraf omdat het bedrijf zijn prepaidklanten een onduidelijke tariefmelding zou hebben gegeven wanneer zij een informatienummer belden. Daardoor konden zij hun telefoonkosten moeilijk inschatten en betaalden zij mogelijk meer dan ze voor het gesprek over hadden.

Eerder: Boete voor KPN en T-Mobile

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!