Loyalty Lab nu zelfstandige onderneming
Gepubliceerd op 28 juni 2005 om 00:00
Na een succesvolle opstartperiode van drie jaar heeft Loyalty Lab de Target groep verlaten om op eigen koers verder te kunnen gaan. Loyalty Lab heeft zich in hoog tempo ontwikkeld als consultancy en full service provider op het gebied van loyaltymarketing. Het bureau heeft zich inmiddels ook gevestigd in België . Eind dit jaar wordt een vestiging in Duitsland geopend. De directie van Loyalty Lab, Jasper van IJssel en Piet Hein Govers, hebben via een management buy-out alle aandelen in de vennootschap verworven. Met behulp van twee investeerders gaat Loyalty Lab een volgende fase in, op een nieuw adres. Loyalty Lab werd in 2002 door Target Interactive Communication opgericht als kraamkamer voor innovatieve concepten op het gebied van klantbehoud. Inmiddels telt Loyalty Lab 12 medewerkers. Onlangs ontving Loyalty Lab een bronzen Esprix voor het loyaliteitsprogramma voor brillenglasleverancier Essilor ten behoeve van zelfstandige opticiens.
Reacties 0