Blockbuster sluit meer deuren dan gedacht

Televisieprovider Dish Network sluit meer Amerikaanse Blockbuster-vestigingen dan gepland. De resterende vestigingen worden gedeeltelijk getransformeerd in klantenservicepunten van Dish. Dat meldt ceo Joe Clayton. Dish network kocht de failliete videoketen voor 320 miljoen dollar. De keten beloofde 1500 winkels open te houden en vijftienduizend werknemers aan te laten. Clayton meldt nu echter dat alle verlieslijdende winkels onder het mes gaan.

De keten geeft niet aan hoeveel ketens er gesloten gaan worden en hoeveel er op het moment verlieslijdend zijn. Bij de resterende winkels kunnen klanten terecht met hun vragen over hun televisieabonnement. “Als consumenten een probleem hebben, kunnen ze hun ontvanger brengen en krijgen ze meteen een nieuwe mee naar huis”, aldus Clayton. “Dan hoef je thuis niet te wachten op installatie.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!