De winkelende consument begeeft zich steeds vaker online en de ontwikkelingen in multichannel retail volgen elkaar snel op. De online strategieën van retailers staan centraal tijdens de zesde editie van de Webwinkel Vakdagen.
De Webwinkel Vakdagen, waar tienduizend bezoekers verwacht, bieden een uitgebreide beursvloer en een congres met informatie over het inzetten van multichannel e-commerce en online marketing. Ruim tweehonderd leveranciers zullen retailers adviseren over online strategieën. Daarnaast worden er honderd lezingen en workshops over e-commerce gegeven.
De e-commerce vakbeurs vindt dit jaar plaats op 25 en 26 januari in de Jaarbeurs in Utrecht. Aanmelden kan via deze link.
In de nieuwste editie van EtailTrends, die net is verschenen, wordt uitgebreid aandacht besteed aan de Webwinkel Vakdagen 2012. Voor meer informatie over EtailTrends, mail naar sales@etailtrends.nl.
Multichannel rode draad tijdens WWV
Gepubliceerd op 20 januari 2012 om 00:00
Reacties 0