'Bestelzuil voorkomt nee-verkoop'
Gepubliceerd op 25 januari 2012 om 00:00
Voorts kan het assortiment van andere retailers als online shop-in-shop worden aangeboden via de zuilen. Een winkelier betaalt in beginsel 99 euro per maand voor een bestelzuil van leverancier Swipespot. Zij ontvangen dan een zuil, een tablet, mobiele webshop, betaalmethodes en software. De zuil krijgt de uitstraling van de hurende retailer.
De oprichters laten weten in principe te werken met de software van hun bedrijf Qweery. Andere leveranciers van hardware, software, betaalmethodes en logistieke oplossingen mogen echter ook bij Clicks in Bricks aankloppen.. Daarvoor moeten ze wel een certificeringstraject doorlopen. “De certificering is nodig omdat Clicks in Bricks eindverantwoordelijk blijft voor wat aan klanten wordt geleverd”, aldus Cohen de Lara. “Wij vinden dat de winkelier zich geen zorgen hoeft te maken over niet of slecht werkende hardware, software en dergelijke zaken. Clicks in Bricks moet hem juist ontzorgen, het moet een extra verkoopkanaal zijn en kosten reduceren van te hoge voorraden."
Reacties 0