Tesco start sociaal netwerk

Supermarktketen Tesco lanceert in samenwerking met het Finse internetbedrijf Foodie het sociale netwerk Foodie.fm. Via de website krijgen gebruikers suggesties voor recepten en boodschappen. Het netwerk geeft de suggesties op basis van de eet- en koopgewoonten van zijn gebruikers.

Foodie.fm legt bovendien direct de verbinding met Tesco.com, zodat gebruikers meteen kunnen zien of de gewenste producten beschikbaar zijn. Het platform is ook te bezoeken met een gratis mobiele applicatie via Facebook.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!