Lodsh opent flagshipstore in Amsterdam

Nederland heeft er met Lodsh een nieuw woonmerk bij. Het merk opende donderdag in de Van Baerlestraat in Amsterdam de eerste flagshipstore, World of Lodsh. De lifestyle van Lodsh wordt omschreven als ‘werelds wonen en verantwoord leven’. Dit komt tot leven op 300 m2, verdeeld over twee verdiepingen.

Het woonmerk biedt zowel meubelen als accessoires en kent vier duidelijke lifestylesferen: Jaipur (Indiaas/kleurrijk), NY Loft (industrieel/cosmopolitisch), Vintage (recycle/stoer) en White baroque (bric-a-brac). Bijna elk product van Lodsh heeft een verhaal, dat terugkomt in de slogan ‘there’s a story in everything’. De inspiratie voor de collectie komt uit de hele wereld, van New York tot Zanzibar en India.

Lodsh – spreek uit als lodge – komt uit de koker van Geert Steinmeijer, directeur/eigenaar van Ten Cate Houstex. Na een van zijn vele reizen kwam hij thuis en miste ‘de kleurrijke wereld’ in zijn witte Bouvrie-interieur. Het idee van Lodsh was geboren. Volgens hem is Lodsh een merk voor mensen die een eigen en eigenwijze smaak hebben, die van reizen houden en open staan voor internationale invloeden.

Naast de flagshipstore heeft Lodsh de afgelopen maanden shop-in-shops geopend bij Nijhof Bouw en Woonwaren en Eijerkamp. Voorts wordt de collectie verkocht in de betere woonwinkels en woon-webshops.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!