Fab.com breidt uit naar Europa

De Amerikaanse shoppingclub Fab.com breidt uit naar Europa door de overname van de Duitse kortingswebsite Casacanda. Hoeveel geld er met de overname gemoeid is, is niet bekend. De Duitse website heeft zijn naam inmiddels veranderd in Fab.de en kreeg ook het uiterlijk van het nieuwe moederbedrijf.

Fab.com, dat begon als online homocommunity, ging in september live als besloten online designwinkel voor woninginrichting, kunst en sieraden. Inmiddels heeft de club een miljoen leden en genereerde het sinds de zomer van 2011 meer dan een miljoen dollar aan omzet. Vijftien procent van de bezoekers wordt naar Fab.com doorverwezen vanaf Facebook. Vijf procent van het publiek is afkomstig van onder meer Twitter en Pinterest.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!