Praxis lanceert nieuwe campagne

Praxis lanceert een nieuwe campagne, waarin klanten worden opgeroepen samen te gaan klussen. Met de pay-off ‘Doe het zelf. Doet het samen.’, hoopt de doe-het-zelfketen een bredere doelgroep te bereiken. De campagne bestaat onder meer uit een reeks nieuwe tv-commercials.

“Met de nieuwe campagne gaan we terug naar de waarden waar Praxis nog steeds voor staat: de decoratieve bouwmarkt met een uniek aanbod van A-merken en eigen merken”, aldus marketing manager Mark de Jonge. “Klanten kunnen bij ons terecht voor de juiste spullen voor de grotere klussen, maar ook voor inspirerende decoratieve ideeën voor huis en tuin.”

Praxis telt momenteel 139 winkel, waarvan 26 megastores. Tien van de megastores hebbne daarnaast een tuincentrum.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!