HEMA zet in op gebruiksgemak webwinkel

HEMA wil het gebruiksgemak van zijn online winkel vergroten. Dat schrijft Twinkle Magazine online. “Het is een van de grote speerpunten voor dit jaar”, aldus de nieuwe e-commerce manager Boudewijn van Nieuwenhuijzen.

Klanten moeten producten online eenvoudiger kunnen kopen en retourneren. Ook wil de keten in de nabije toekomst alle betaalwijzen, dus ook buitenlandse creditcards, gaan accepteren. “We willen het leven leuker maken door inspiratie te bieden”, aldus Van Nieuwenhuizen.

De site zal worden onderverdeeld in vijf verschillende categorieën, waartussen gemakkelijk kan worden genavigeerd. Ook gaat HEMA aan de slag met een nieuwe zoekfunctionaliteit. “De zogeheten toptaken blijven bestaan, dat zijn de onderwerpen waar het meest op wordt gezocht: Folder, Foto, Gebak, Dameskleding en Verzekeringen”, aldus Van Nieuwenhuijzen.

Binnenkort zal ook een goede mobiele website met een checkout worden gelanceerd. “Je moet, bij wijze van spreken, bij de bushalte dat ene leren jasje dat in de aanbieding is kunnen kopen”, aldus Van Nieuwenhuizen. De orders kunnen thuis worden geleverd of worden afgehaald in een van de vijfhonderd winkels in Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!