Meubelbranche stelt introductie Productinformatie Meubels uit

Per 1 juni 2005 had de lancering van Productinformatie Meubels (PIM) plaats moeten vinden. De introductie van deze informatiekaarten voor meubelverkopers is echter voorlopig uitgesteld. Voorzitter Jan Evert Kelder van de werkgroep die PIM voorbereidt, wil zich niet op een specifieke datum voor de landelijke introductie vastleggen. Marktpartijen hebben het onder de huidige economische omstandigheden volgens Kelder te druk met overleven. Een eerdere proef heeft uitgewezen dat PIM wel degelijk in een behoefte voorziet.PIM biedt verkooppersoneel in de meubelbranche per meubel opgestelde informatiekaarten waarmee zij potentiele kopers in kunnen lichten over de aard en eigenschappen van meubels. Het CBW, CBM en de VMA hebben zich al aan PIM geconformeerd. Het is de bedoeling dat ook de vereniging van Meubelagenten en buitenlandse producenten zich bij het initiatief aansluiten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!