M&S lanceert budgetlijn

Marks & Spencer wil klanten meer keuze bieden met de nieuwe budgetlijn Simply M&S. De lijn bestaat uit achthonderd producten. De nadruk ligt op de versgroepen, waaronder vers vlees, agf, eieren en melk.

Hoewel Simply M&S een acceptabel prijskaartje kent, is volgens de Britse keten niet ingeleverd op kwaliteit of duurzaamheid. De eieren zijn bijvoorbeeld van vrije uitloop kippen en de thee- en koffie is fairtrade. De slogan ‘M&S quality – now at prices you’ll love’ moet klanten over de streep trekken. De lancering is volgens analisten een antwoord op het succes van ketens als Waitrose. Zij bieden al langer kwaliteitsproducten tegen lagere prijzen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!