Neckermann.com is een samenwerking aangegaan met House of Shoes. Consumenten kunnen vanaf nu alle merken uit het assortiment van House of Shoes aanschaffen via Neckermann.com.
Dit betekent dat de collectie van Neckermann wordt uitgebreid met ruim 600 modellen. Door de samenwerking voegt de online retailer veel nieuwe merken toe aan het assortiment, waaronder Ecco, Lacoste, Nike, Converse, Le Coq Sportif en Pantofola d’Oro.
House of Shoes wilde graag zijn bereik vergroten richting een bredere retailomgeving. Vicky Sarneel, key accountmanager bij Neckermann, laat weten blij te zijn met de samenwerking. “House of Shoes heeft een uitgebreid assortiment topmerken en is daarom een mooie aanvulling op ons productporfolio”, vertelt zij. “Door de aansluiting van partners, zoals House of Shoes inclusief de diverse merken, biedt Neckermann.com klanten blijvend een vernieuwend en veelzijdig assortiment aan. Het brede aanbod van merken zorgt ervoor dat ibj iedere outfit wel een geschikte schoen is te vinden.”
Volgens House of Shoes gaat de samenwerking met Neckermann.com een belangrijke impuls geven aan zijn ‘omnichannel-strategie’. “Onze toekomstvisie is dat de klant kanaalloos denkt en handelt en 24 uur per dag moet kunnen winkelen in een inspirerende omgeving, zoals de webshop van Neckermann.com”, vertelt Chantal Peters, marketing manager bij House of Shoes. “Naast onze activiteiten in de 41 winkels, zijn we zeer actief in de ontwikkeling van onze online activiteiten, waaronder onze webhop, Facebook en Twitter”, laat zij weten.
Samenwerking Neckermann.com en House of Shoes
Gepubliceerd op 5 juni 2012 om 00:00
Reacties 0