Online retailreus Zalando lanceert na Zalando Lounge in Duitsland en Zalando Privé in Frankrijk nu ook een shopping community in Nederland. Zalando Lounge is sinds gisteren online.
Via Zalando Lounge ontvangen geregistreerde leden kortingen tot zeventig procent op exclusieve merk- en designerartikelen. Zalando Lounge plaatst een aantal promoties per dag, die drie dagen geldig zijn.
Opslag en logistieke kosten blijven gering doordat de aflevering van de producten na verkoop plaatsvindt, meldt Zalando. Hierdoor kan de webformule verschillende producten met een hoge korting aanbieden.
“Zalando lanceerde zijn website eind 2010 in Nederland en heeft nu al een naamsbekendheid van 92 procent in Nederland”, vertelt Zalando Lounge ceo Julius Göllner. “We zijn dan ook erg blij om nu deze exclusieve shopping club aan het Nederlandse publiek te introduceren.”
Om alle tijdelijke promoties in goede banen te leiden, is er een Nederlands sprekend team aangesteld in Berlijn, waar het hoofdkantoor van Zalando gevestigd is. Alle klanten van Zalando hebben met hun eigen inloggegevens toegang tot Zalando Lounge.
Zalando lanceert shopping community
Gepubliceerd op 12 juni 2012 om 00:00
Reacties 0