Lidl België laat consument aanbieding kiezen

Klanten van Lidl-vestigingen in België kunnen via Facebook kiezen welke zaterdagaanbieding de supermarktketen moet opnemen in de winkel. De Superzaterdagpromotie werd er afgelopen weekend dan ook niet door Lidl zelf uitgezocht, maar door 11.700 klanten via het sociale netwerk.

Vanaf nu hebben klanten dus zelf invloed op het aanbod. “We willen niet enkel zelf staan schreeuwen, maar vooral luisteren naar wat onze klanten te zeggen hebben”, vertelt woordvoerder Pieterjan Rynwalt van Lidl. De Superzaterdagpromotie bestaat al langer, wekelijks krijgen klanten een folder in de bus waarin meerdere producten voor een lage prijs worden aangeboden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!