Pakken, overhemden, schoenen en accessoires van Oger zijn vanaf deze zomer ook online verkrijgbaar. Met de webwinkel wil de moderetailer zijn afzetmarkt vergroten en een jongere doelgroep aantrekken. Dit maakte directeur Sander Lusink bekend tijdens de presentatie van de Van Lanschot Familiebedrijven Barometer.
Uit deze barometer bleek dat veel familiebedrijven nog angstig zijn voor internet en sociale media. Zo ook oprichter Oger Lusink. “Mijn vader heeft weinig met internet, hij is meer van de servicebeleving”, vertelt Sander Lusink. “Uit onderzoek blijkt dat onze klanten de ervaring in onze winkel niet willen missen, maar we zien dat concurrenten hun pakken ook via internet verkopen. Dan kun je niet achterblijven”, meent hij.
“Geografisch gezien vergroten wij met de webwinkel onze markt”, vertelt Sander Lusink. “Bovendien willen we niet gezien worden als een eliteclub. We willen er voor iedereen zijn, ook voor jongeren.”
Oger opent webwinkel
Gepubliceerd op 15 juni 2012 om 00:00
Reacties 0