Reclamebureau Doom & Dickson heeft een gouden Esprix in de wacht gesleept voor zijn 'mega push-up beha-campagne' voor HEMA. Dat schrijft Adformatie online. Met de campagne, waarin een mannelijk topmodel de beha onder zijn kleding draagt en hierdoor vrouwelijke contouren laat zien, weet de onderneming zijn gouden bekroning van vorig jaar te prolongeren.
De prijzen voor succesvolle marketingcommunicatie campagnes werden afgelopen donderdag in de Koepelkerk in Amsterdam uitgereikt. Ook OMD Nederland mocht met goud naar huis. De gedoodverfde favoriet, voorafgaand aan de uitreiking, was Lemz met vijf nominaties. Het bureau wist zijn campagnes voor Taskforce Opsporing Vuurwerk Bommenmakers en KLM Live Reply om te zetten in zilver en behaalde drie maal brons voor Samen Reanimeren van De Friesland Zorgverzekeraar en voor Aardige Amsterdammers.
Etcetera, TBWA/Neboko, Koen Merkactivatie, Y&R Amsterdam, 105, Achtung (zilver en brons) en Ogilvy (twee maal brons) gingen alle naar huis met twee Esprixs.
Reacties 0