Online klanten geven toch voorkeur aan service in winkel

De meeste klanten die online winkelen geven toch de voorkeur aan de klantenservice die in een niet-virtuele winkel wordt geboden, zo blijkt uit een rapport van Forrester Research. Het rapport meldt verder dat 74 procent van de internetretailers een in-store klantenserviceafdeling gebruikt, 40 procent biedt klantenservice telefonsich aan, 16 procent per e-mail, 5 procent per post en 3 procent door middel van live chatten. 71 procent van de klanten geeft aan dat ze tevreden zijn met de in-store klantenservice, tegen 55 procent bij telefonische service, 44 procent bij e-mail service, 43% voor live chat-service en 40% voor service per post. Het rapport is gebaseerd op een enquête per post onder 12.115 Amerikaanse en Canadese huishoudens.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!