Neckermann.de maakt grappen over faillissement

Neckermann Duitsland probeert met zelfspot klanten naar zijn website te lokken. ‘Heeft u op dit moment weinig geld in kas? Wij weten hoe dat aanvoelt.’ Zo verwijst het voormalige postorderbedrijf naar het eigen faillissement.

Deze vorm van klanten trekken is een idee van reclamebureau Ogilvy, dat voor Neckermann werkt. Volgens de creatief directeur van het reclamebedrijf kan Neckermann zich met zelfspot ontworstelen aan het negatieve sentiment dat rond een faillissement hangt. Neckermann stelt dat de campagne op de site goed is ontvangen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!