Tesco test virtuele winkel ook in Londen

Tesco laat reizigers op de luchthaven Gatwick hun boodschappen bestellen via billboards. Het Londense vliegveld is tot het einde van deze maand voorzien van tien interactieve posters met daarop tachtig producten.

Consumenten kunnen met een vingerveeg door de catalogus bladeren en het desbetreffende product bestellen door een foto van de bijbehorende qr-code te maken. Het item wordt dan automatisch in het boodschappenmandje geplaatst. Na het shoppen kan de reiziger precies aangeven wanneer en waar de bestelling moet worden afgeleverd.

Tesco wil op deze manier testen wat consumenten van deze nieuwe manier van winkelen vinden. De keten opereert al sinds 2011 met virtuele winkels in Zuid-Korea. Daar heeft Tesco posters geplaatst in metrostations en bij bushaltes.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!