BrandMission 'test' concept op A1-locatie

De duurzame modewinkel BrandMission krjigt een eigen pop-up store in Hoog Catharijne in Utrecht. Het modemerk heeft al een winkel in Haarlem, maar opereert van 7 tot 29 augustus met een tweede filiaal. Eigenaresse Lonneke Verbunt hoopt zo haar nieuwe winkelconcept te testen op een A1 winkellocatie. Bovendien wordt ‘eerlijke’ mode op deze manier bekend bij het grote publiek.

De merken die BrandMission verkoopt zijn altijd op duurzame, fairtrade of ambachtelijke wijze geproduceerd.
Naast kleding verkoopt de retailer ook accessoires als tassen van oude transportbanden of ecologisch gelooid leer. In de winkel hangen ook handgemaakte sieraden van ateliers over de hele wereld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!