Flinke uitbreiding Lost Boys

De organisatie van Lost Boys is aangepast en uitgebreid met vijftien nieuwe medewerkers. Een van hen is client service director Martijn van Santen, afkomstig van NUON. “In de reclamebureauwereld is de functie van client service director heel gebruikelijk, maar in de online wereld wordt nog veel gewerkt met een ict-organisatiemodel. Dat hebben wij veranderd, omdat de markt dat vraagt.” Lost Boys krijgt steeds meer te maken met geïntegreerde opdrachten. Vink: “We worden niet meer alleen gevraagd om een site te bouwen of een contentmanagementsysteem te implementeren, maar om echte business solutions te ontwikkelen. We bedenken en implementeren distributiekanalen, of er wordt gevraagd om een geïntegreerde campagne.” Lost Boys heeft nu circa honderd mensen in dienst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!