Centraal Boekhuis stapt in mode

Distributiebedrijf Centraal Boekhuis gaat ook in mode en zorg. De verbreding van activiteiten komt voort uit de opkomst van elektronische boeken, waardoor de omzet van papieren boeken onder druk staat. De onderneming gaat verder onder de naam CB.

Doelstelling van het bedrijf dat onder meer voor bol.com werkt is in 2015 een kwart van de omzet te behalen in de nieuwe sectoren. CB realiseerde vorig jaar een omzet van 86 miljoen euro. De distributeur heeft achthonderd mensen in dienst.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!