CityScape Media opent op 1 november het Experience Center voor retailers om te proeven van alle nieuwe digitale technologieën en ontwikkelingen. In de winkel in Nieuwersluis aan de Vecht kunnen winkeliers beleven hoe je totale merkbeleving kunt creëren.
“Met paspoppen uit de tijd van Napoleon, posters, spotjes en spiegeltjes trek je de huidige consument niet meer naar je winkel”, zegt Frank Schoonhoven van CityScape. ”Juist om de huidige consument te lokken, moet je hem aanspreken met interactiviteit.”
“Op dit moment heeft de klant vaak nog betere apparatuur dan de outlet als hij de winkel binnenkomt”, aldus Schoonhoven. Hij is het Experience Center gestart om retailers te inspireren hoe je de winkel moderner en interactiever kunt maken. In de ruimte worden live diverse technologieën en tools getoond, variërend van bijvoorbeeld transparante LED-displays tot hologrammen, 3D-schermen, zelf te ontwerpen touch tables en technieken om producten (letterlijk) te laten zweven.
Nadat de retailer geproefd heeft van alle mogelijkheden, biedt CityScape de mogelijkheid om de zaken praktisch te regelen voor de winkelier.
Experience Center voor betere merkbeleving
Gepubliceerd op 17 oktober 2012 om 00:00
Reacties 0