C&A start campagne ‘Geef je jas een tweede leven’

C&A geeft Nederlandse consumenten korting op hun aankoop wanneer zij hun oude jas bij de keten inleveren. Met de campagne ‘Geef je jas een tweede leven’ wil de formule aandacht schenken aan de verduurzaming van de textielindustrie.

Consumenten die tot 25 november hun jas inleveren, ontvangen een kortingsbon van dertig procent voor de aankoop van een nieuwe jas. Via advertenties, radiocommercials en haar eigen mediakanalen hoopt C&A zo veel mogelijk consumenten aan te sporen hun oude kleding mee te brengen.

De campagne is een gevolg van de samenwerking met recyclingorganisatie I:CO. Door deze samenwerking, die in mei werd gesloten, ontvangen consumenten altijd vijf procent korting als zij hun oude kleding bij C&A inleveren. De fashionretailer ziet recycling als een belangrijk onderdeel van haar duurzaamheidstrategie. “We zijn één van de grootste aanbieders van kleding in Nederland”, aldus C&A woordvoerster Paulien Straeter. “We voelen ons daarom verantwoordelijk voor een duurzame manier van omgaan met gebruikt textiel.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!