Bijenkorf voert instore tv in

De Bijenkorf gaat in al zijn twaalf filialen instore tv-activiteiten ontplooien. Het warenhuis, dat een voortrekkersrol speelt in Europa op het gebied van narrow casting, nam dit besluit na een succesvolle proef in Maastricht. In de Limburgse stad had instore tv tot doel het bezoekersgedrag te beinvloeden, het imago te versterken en de kosten van instore-communicatie te verlagen. Het concept stond los van de informatiezuilen voor de Bijenkorf-kaarthouders. De klanten reageerden positief op de flatscreens waarop een mix van thematische informatie, aanbiedingen en commercials te zien waren. De proef leerde de Bijenkorf ook waar en hoe de schermen geplaatst moeten worden en wat er precies op getoond moet worden. `Dat gaat veel verder dan het aaneen plakken van beelden. Voor een snelle en afwisselende aanpak werken we vauit een volledige playlist`, aldus director marketing & communicatie Frans van Buuren. Het systeem is inmiddels ook geimplementeerd in de verbouwde afdelingen van de vestiging in Amsterdam. Hier hangen nu 55 schermen van 42 inch. Uiteindelijk moeten dat er 100 worden, plus nog een video-wall van plasmaschermen op de mediaafdeling. De inhoud is gekoppeld aan de betreffende afdeling.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!