MyCom wil klant zichzelf welkom laten voelen
Gepubliceerd op 20 juli 2005 om 00:00
De computerketen MyCom is aan een sterke opmars bezig. Met uitzondering van Limburg en de noordelijke provincies is MyCom in het hele land te vinden. Managing-director Gert-Jan Kosters wil de klant zichzelf vooral welkom laten voelen en met een tevreden gevoel weer naar huis sturen. Deze visie is onder meer terug te vinden in de manier van signing, het communiceren van de aanbiedingen en het servicekarakter. MyCom experimenteert voortdurend met manieren om deze boodschap vorm te geven. Zo wordt binnenkort een proef gestart met het digitaal communiceren met de klant op de winkelvloer.MyCom begon in 1995 met het aanbieden van computercomponenten en aanverwante artikelen. Het bedrijf was de eerste in de computerbranche die een website opende waarop producten besteld konden worden. Deze vooruitstrevendheid heeft er voor gezorgd dat MyCom inmiddels 18 vestigingen, waarvan 5 franchisefilialen, en 2 internetwinkels heeft. Ook het assortiment is sterk gegroeid. Zo worden naast het huismerk ook computers van gerenommeerde merken aangeboden. Recentelijk is gestart met de verkoop van platte LCD-televisieschermen.
Reacties 0